Üdvözöllek a blogunkon!

Ez a Magyar Rádió Hangmester Akadémia 2006-07-es évfolymának blogja. Ha szeretnél te is híreket írni, küldj egy e-mailt! Kellemes böngészést!

Utolsó kommentek

  • doraking: Sziasztok! Ellopták a barátom Epiphone Sheraton II sunburnst gitárját. Szériaszáma: S02014196 Ha ... (2008.03.14. 19:05) Hangmester Blog újdonságok, kezdeményezés
  • UG (juhaszm): Attila! Az utolsó óra már nem letölthető tudtommal, de nekem megvan kiírva, ha kell dobj egy email... (2008.02.14. 13:22) Elektronikus zene
  • Attila: Szerbusztok! Még mindig keresném a Barna Jancsi balladáját,(kortárs) és az Ujházy vizsga elötti ö... (2008.01.17. 16:45) Elektronikus zene
  • KoBa(k): Per pillanat el vagyok merülve az új munkahely és a vizsgaidőszak együttes gondjaiba, de ha kitalá... (2008.01.16. 17:23) Harmadik Hangmester Találkozó
  • "hendrix" aka Gergő: Látom ez a fórum halott..:( Semmi komment? Semmi hangmestertali? (2008.01.16. 16:18) Harmadik Hangmester Találkozó
  • Utolsó 20

Segédanyagok a vizsgára készüléshez

2007.06.25. 17:16 | KoBa(k) | 10 komment

FONTOS! Csé tanár úr körlevele:

Szia!
 
A vizsgára hozzad magaddal az EREDETI érettségi bizonyítványt és személyi igazolványt vagy útlevelet.
 
Kösz!
Csé

Az utolsó gyakorlati órán Ujházy tanár úrtól kölcsönkapott jegyzet scannelve (köszönet érte Krisztának) és feltöltve: Segédanyag a hangkultúra tantárgy érettségi vizsgáihoz (Ujházy László, 2005.) (ZIP fájl, 14 MB)

Az egyetemi jegyzet is letölthető, thx to Benő: Ujházy László: A hangfelvétel művészete

Az összefoglaló órán készült hangfelvétel is letölthető, köszönet érte Dórának!

A vizsgákkal kapcsolatos bármilyen egyéb kérdéssel/ötlettel/javaslattal írjatok kommentárt ehhez a bejegyzéshez!

A bejegyzés trackback címe:

https://hangmester.blog.hu/api/trackback/id/tr59105625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doraking 2007.07.02. 21:36:18

Na Helló!

Leszedtem a ketyeréről a felvételeket és ezt az 5 órányi tömény tananyagot szívesen feltölteném, hogy megosszam mindenkivel, csak adjatok egy helyet amit Balázs be tud linkelni!

Egyébként ma voltam bent a Rádigóban, mert benthagytam a négyzetrácsos csodás sárga papírjaimat és a 13-as stúdióban dolgozó srác hozott még egy adag fénymásolatot, amit ott hagyott valaki! Balogh-os és Ujházy-s papírok... ha kell valakinek azokat is bescannelem!!!

Jó tanulást Mindenkinek!

KoBa(k) 2007.07.02. 22:21:48

Dobj meg egy e-maillel és adok tárhelyet ahova feltöltheted!

KoBa(k) 2007.07.04. 19:43:48

Azok kedvéért akik csak az RSS-t olvassák: Dóra feltöltötte, én belinkeltem, szóval letölthető az utolsó óra anyaga!

Barna 2007.07.06. 16:02:35

Köszönjük, sirályok vagytok!

doraking 2007.07.09. 16:21:56

Szia Balázs!
Feltöltöttem a tárhelyedre a Világok harcának azt a verzióját amit megtaláltam itthon... mp3... a Magyar Rádió sajátos feldolgozásban hozzá tett még némi adalékot... még nem hallgattam meg az egészet... és feltöltöttem még egy pdf-et is... nézd meg... érdekes lehet... én mindenképpen elolvasom majd valamikor.
Linkeld be, hogy mindenki hozzéférjen akit érdekel, vagy véletlenül erre téved... :-)
Üdv: Dóra.

KoBa(k) 2007.07.09. 20:11:50

Látom használatba vetted az accountot amit adtam. :P Belinkeltem a feltöltött fájlokat, köszönet a nép nevében! ;)

doraking 2007.07.11. 21:14:03

Csé körlevele!!!
Kedves vizsgázók!
FONTOS!
Kérlek Titeket, hogy a vizsgára személyi igazolványt és az EREDETI érettségi bizonyítványt hozzátok magatokkal!
Üdv: Csé

KoBa(k) 2007.07.11. 22:20:33

Bemásoltam a bejegyzésbe is, nehogy valakinek ezen múljék. ;)
süti beállítások módosítása