Üdvözöllek a blogunkon!

Ez a Magyar Rádió Hangmester Akadémia 2006-07-es évfolymának blogja. Ha szeretnél te is híreket írni, küldj egy e-mailt! Kellemes böngészést!

Utolsó kommentek

  • doraking: Sziasztok! Ellopták a barátom Epiphone Sheraton II sunburnst gitárját. Szériaszáma: S02014196 Ha ... (2008.03.14. 19:05) Hangmester Blog újdonságok, kezdeményezés
  • UG (juhaszm): Attila! Az utolsó óra már nem letölthető tudtommal, de nekem megvan kiírva, ha kell dobj egy email... (2008.02.14. 13:22) Elektronikus zene
  • Attila: Szerbusztok! Még mindig keresném a Barna Jancsi balladáját,(kortárs) és az Ujházy vizsga elötti ö... (2008.01.17. 16:45) Elektronikus zene
  • KoBa(k): Per pillanat el vagyok merülve az új munkahely és a vizsgaidőszak együttes gondjaiba, de ha kitalá... (2008.01.16. 17:23) Harmadik Hangmester Találkozó
  • "hendrix" aka Gergő: Látom ez a fórum halott..:( Semmi komment? Semmi hangmestertali? (2008.01.16. 16:18) Harmadik Hangmester Találkozó
  • Utolsó 20

Búcsúbuli / sörözés / beszélgetés

2007.07.21. 20:56 | KoBa(k) | 28 komment

Címkék: c csoport b csoport a csoport találkozó

Kedves újdonsült hangmester kollégák!

A szóbeli vizsga izgalmait pihenve felmerült a Pagodában, hogy egy kis beszélgetéssel és ivászattal vezessük le a közösen eltöltött év fáradalmait és élményeit. A szavazást ezennel lezárom, az eredményképpen mindenkit meghívok a következő paraméterekkel felszerelt helyre és időpontba:

1. Mikor? - 2007. augusztus 3., 18:00-tól

2. Hol? - VI. ker. Jókai tér, találkozó az Oktogonon hatkor!

Oktogon = Burger King előtt

A célegység a Kiadó Kocsma (Jókai tér 3.), aki nincs ott az Oktogonon negyed 7-ig, az ott keressen minket! Tévelygőknek a telefonszámom a kommentek között!

3. Kivel? - Minden idén végzett kollégát és tanárainkat is meghívjuk.

Kérdéseket, visszajelzéseket, ötleteket kommentben (blogfóbiásoktól esetleg az e-mail címemre) várom! Szóljatok a többieknek is, akik nem nézik a blogot!

A bejegyzés trackback címe:

https://hangmester.blog.hu/api/trackback/id/tr96122622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cserkotundy 2007.07.22. 19:19:18

Önző módon csak annyit mondanék: augusztus 4-7 között kéne valamit alkotnunk. 8tól sziget és szerintem sokunkat érint.Vagy sziget után.
csókoltatok mindenkit

KoBa(k) 2007.07.22. 20:02:02

Ez azt jelenti, hogy a 10-i időpont esik ki? Én nem vagyok érdekelt a Szigetben, ezért nem vágom... :) Pont pénteki dátumot nem adtál meg, ez szándékos? Így nem tudlak beírni sehova szavazatnak, az egyszerűsítés végett jelöltem ki a péntekeket, konkrét dátumfelvetést elfogadok!

KoBa(k) 2007.07.22. 20:03:16

Két levél érkezett be a postaládámba, a javaslatokat és a szavazatokat felvezettem a cikkbe!

Blackened · http://www.myspace.com/blackenedstone 2007.07.23. 13:35:19

Én részemről az Aug. 3-ra szavazok!!! Metaxa, Unicum behűtve;)

Petroff · http://www.petroff.hu 2007.07.23. 14:29:42

Nekem mindegy, bármikor jó és szerintem hívjunk meg mindenkit.

Blackened · http://www.myspace.com/blackenedstone 2007.07.24. 08:28:36

Jaja!! Csatlakozok az előttem szólóhoz! Mindenkit meg kell hívni, már csak a gentlemanség miatt is. Nehogy sértődések legyenek.

Stewie a.k.a. Péter 2007.07.26. 15:41:48

Csuka! Részemről szeretném jelezni, hogy mindenképpen résztvennék az ivászaton. Hívjunk mindenkit az úgy az igazi! Dátumot nem mondanék, egyedul a sziget ideje alatt passzolok, amugy alkalmaszkodom!!!
Békességesség kollégák :D

KoBa(k) 2007.07.27. 21:42:29

Úgy néz ki az augusztus 3-i dátum áll nyerésre. Este 6 órára gondoltam kezdésnek, jó lesz úgy? Ha más ötlet nincs, helyszínnek marad a Pipa utcai étterem, és hívjuk a tanárokat is. Ellenvetést, egyéb javaslatot vasárnapig fogadok el! ;)

KoBa(k) 2007.07.29. 20:23:52

Nos, akkor mivel nem vétózta senki, véglegesnek nyilvánítom az augusztus 3-i időpontot a Pipa utca beli vendéglátóipari komplexumban. Részletek pár napon belül, az Oktatási Központok keresztül pedig megpróbálom elérni a tanárainkat is!

doraking 2007.07.29. 21:17:44

Balázs nekem nagyon jó a harmadika és minden programomat úgy szerveztem már ennek tudatában!
A pipa utcai vendéglátó-komplexum nem tudom hol van, de majd kinézem térképen! :-) És tök jó lenne, ha minden tanár el tudna jönni!!!

KoBa(k) 2007.07.30. 20:51:35

Na, a Pipa utca mégse biztos, mert nem lehet összetolni az asztalokat... Gergő javasolt a Liszt Ferenc téren egy helyet, azt holnap meglesem. Más javaslatokat is szívesen látok, minél hamarabb! Szóval stay tuned, holnap igyekszem dűlőre vinni a dolgot.

KoBa(k) 2007.07.31. 14:37:15

Nos, megnéztem a Liszt Ferenc téren a helyet, amit Gergő ajánlott, és megkérdeztem egy másik helyet is a környéken, amit nemrég ismertem meg. A paraméterek:

1. Pompei Pizzéria és Étterem (Liszt Ferenc tér 3.)
A _helyszínhez képest_ aránylag olcsó, ma délben 2 kilót hagytam ott egy alap pizzáért és 2 dl kóláért mikor tesztelési céllal betértem. ;) Kultúrált, nyugis, foglalni belső termet lehet, esetleg ha kevesen vannak a teraszon is akad hely.

2. Kiadó Kocsma (Jókai tér 3. - Liszt F. tér mellett, az Andrássy út túloldalán)
Helyet foglalni pincehelyiségben lehet, nem túl füstös, normális. Péntek este voltam itt egyszer, messze nem volt tömve; konkrét árakra sajnos már nem emlékszem, de nem volt durva. Laza sörözésre ideális, ha többen akarnak komolyabb vacsorát, előre kell szólni.

Érveket, ellenérveket csütörtök délelőttig várok (akkor kell ugyanis helyet foglalni), stílusfüggő melyiket szeretnétek, én a másodikra szavazok, de meg lehet győzni. ;)

KoBa(k) 2007.07.31. 17:07:50

Elküldtem a tanárok meghívó levelét, az Oktatási Központból fogják mindenkinek továbbküldeni:

"Tisztelt Tanáraink!
A mögöttünk álló tartalmas év és a sikeres vizsgák lezárásaként egy estét még szeretnénk kötetlenül egymással eltölteni, az idei Hangmester Akadémia tanárai és hallgatói közösen. Ezért szeretettel meghívjuk Önöket/Titeket egy kötetlen beszélgetésre, sörözésre e hét pénteken (2007. aug. 3.) az esti órákban. A találkozási pont várhatólag péntek este 6 órakor lesz az Oktogonnál.
(...)
Minden kedves tanárunkat szeretettel várjuk!
A 2007-ben végzett hangmesterek nevében, tisztelettel:
Kovács Balázs"

KoBa(k) 2007.08.01. 13:38:04

A levelet megkapták:
Balog Gyula
Jákó Péter
Kovács Iván
Liszkai Károly
Mátyus Attila
Peccol Sándor
Sándor László
Sándor Zsuzsa
Steinbach Sándor
Tamás Benedek
Urbán Szabó Béla
Ujházy László
Vancsok György
Vesszős Sándor
Zámori Jenő - ő jelezte, hogy köszöni szépen a meghívást, de nem tud eljönni, mert vidéken van

gbor 2007.08.01. 14:44:54

Sziasztok!

Imret is meghivtatok az oktatokozpontbol, mondjuk en ugy tudom nem sorozik, de az IGAZI BORT azt szereti :P


Csét nem latom
gondolom mindenkinek kuldtetek.
ugye nem csak 10 ig tart a sorozes?

g.

KoBa(k) 2007.08.01. 14:57:58

Hú, végig se néztem alaposan csak bemásoltam ide... ha valaki tudja a Csé elérhetőségét, írjon már neki! Nem tudom a Rádiós e-mailje él-e még. Imrét meg azt hittem az Oktatásiban elérem, de más vette fel a telefont... tudjátok más elérhetőségét?

doraking 2007.08.02. 11:08:29

Elküldtem Csé bá'-nak a meghívót iwiw-en... remélem még időben megkapja!

KoBa(k) 2007.08.02. 11:52:10

Én meg közben megszereztem a telefonszámát, de azt nem veszi fel... reméljük gyakran nézi a WiWet. :)

KoBa(k) 2007.08.02. 13:15:50

Nos, mivel nem nagyon jeleztetek vissza, ma délben foglaltam asztalokat a Kiadó Kocsma nevű egységben. Címe: VI. Jókai tér 3. Akik pontosan este 6-ra jönnek, azokkal az Oktogonnál, a Burger King előtt találkozunk, negyed 7-re pedig átmegyünk a célterületre, utána már oda jöjjetek! A telefonszámom, ha valaki eltévedne: 06-20 24-62-703

cserkotundy 2007.08.02. 21:25:36

Akkor jó. Köszi a szervezést. Igazán kitartó és hűséges vagy. Le a kalappal!
Holnap találkozunk, ha minden igaz.

doraking 2007.08.02. 21:45:50

Csé bá' írt vissza az iwiw-en, hogy, idézem: "Ott leszek!"
Akkor holnap, addig is, minden jót!

Steinbach Sándor 2007.08.03. 14:49:35

Köszönöm a hívást, igyekszem ott lenni.
St.

cserkotudy 2007.08.17. 16:07:34

Van egy sanda gyanum, miszerint kéne újra valamit megpróbálni szervezni. mert h sokan nem tudták/tudtak eljönni. ajánlom augusztus végét v szeptember első pár napját. de akkor....aki nem lesz ott....
már aki olvassa ezen oldalt

KoBa(k) 2007.08.17. 20:13:13

Miért is ne, én benne vagyok! Részemről inkább szeptember eleje (3-tól), szinte bármelyik este jó. Ha van lelkesedés, csinálok egy új blogbejegyzést és lehet szerveznedni! Akár létrehozhatunk havonkénti kötetlen szakmai találkozót is, sztárvendéggel. ;)

hendrix aka Gergő 2007.08.17. 21:24:33

Üdv! Én benne vok. Szervezzünk havonkénti kötetlen szakmai találkozót sztárvendéggel!:)) hendrix a sztárvendég:P Na akkor hol? Mikor? Lehetne vmi szabadtéri is amig jó az idő.

Jácint · http://www.jacint.fw.hu 2007.08.21. 09:27:39

Az elérhetőségem.

GHosmann · http://hosmann.net 2007.08.22. 20:51:44

Hahó,
szívesen megyek, szóljatok, mikor!
G

KoBa(k) 2007.08.22. 21:51:38

Nyitottam egy új blogbejegyzést a kezdeményezést felkarolandó :D, ott lehet szervezni! Hajrá Második Hangmester Találkozó!
süti beállítások módosítása