Üdvözöllek a blogunkon!

Ez a Magyar Rádió Hangmester Akadémia 2006-07-es évfolymának blogja. Ha szeretnél te is híreket írni, küldj egy e-mailt! Kellemes böngészést!

Utolsó kommentek

  • doraking: Sziasztok! Ellopták a barátom Epiphone Sheraton II sunburnst gitárját. Szériaszáma: S02014196 Ha ... (2008.03.14. 19:05) Hangmester Blog újdonságok, kezdeményezés
  • UG (juhaszm): Attila! Az utolsó óra már nem letölthető tudtommal, de nekem megvan kiírva, ha kell dobj egy email... (2008.02.14. 13:22) Elektronikus zene
  • Attila: Szerbusztok! Még mindig keresném a Barna Jancsi balladáját,(kortárs) és az Ujházy vizsga elötti ö... (2008.01.17. 16:45) Elektronikus zene
  • KoBa(k): Per pillanat el vagyok merülve az új munkahely és a vizsgaidőszak együttes gondjaiba, de ha kitalá... (2008.01.16. 17:23) Harmadik Hangmester Találkozó
  • "hendrix" aka Gergő: Látom ez a fórum halott..:( Semmi komment? Semmi hangmestertali? (2008.01.16. 16:18) Harmadik Hangmester Találkozó
  • Utolsó 20

Könnyűzenei felvételek (C csoport)

2007.02.26. 14:27 | Petroff1 | 4 komment

Címkék: c csoport könnyűzenei felvételek oasis wonderwall

Sziasztok,

itt meghallgathatjátok a C csoport könnyűzenei felvételét. Mindent a csoport tagjai követtek el a 8-as Studióban. Várjuk az észrevételeket.

http://www.petroff.hu/downloads/Hangmester_Allstars_-_Wanderwall.mp3

Üdv,

W.P.

A bejegyzés trackback címe:

https://hangmester.blog.hu/api/trackback/id/tr2140464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pkmic 2007.03.11. 19:32:57

Jó lett! Ügyik vagytok :)
Egy stáblistát felrakhatnátok, hogy ki mit csinált :P

Andorka Péter 2007.03.30. 22:22:53

Nagyon jó! Ki írta a számot? :) A miénkre kiváncsi leszek, ha fölkerül... :p

Üdv.: A zeneszerzés tanszak

Blackened · http://www.myspace.com/blackenedstone 2007.04.03. 13:45:54

Tyíí Gyerekek!!!! Nagyon tecciik!! Hozza a feelinget. Vannak problematikák, de az nem számít!!! Gratula!!

Misi voltam a Sötét Szabolcsból.

Szvák Antal · http://uglee.freeblog.hu 2007.05.02. 22:52:14

Nos, mivel sehogysem sikerül a stáblistát összeállítani, én a magam részéről a következőkre emlékszem:
Balázs hozta a dobot, úgy volt, hogy én játszom rajta, aztán úgy, hogy ő, de végül Nándi magához ragadta a kezdeményezést, és velem együtt feltolta a mankót (dob, gitár, ének). A mankóból a dobot megtartottuk, én ezen kívül felgitároztam, felbasszusoztam és vokáloztam, valamint ceruzával idegesen hadonásztam, amit Tündi nevetett ki hangosan.
Péter mintegy zenei rendezőként dolgozott, vokálozni is akart, de végül mégsem.
Van még szaxofon, zongora, egy basszus-fúvós (erre sem emlékszem, ahogy a nevekre sem, de ez az én memóriám hibája), valamint egy rejtélyes percussion, amire megfejtéseket várunk, mert persze hülyék lennénk elárulni, ha már egyszer olyan nehéz volt mikrofonozni.
A többiek pedig mikrofonoztak, felvettek, equalize-oltak, stb.

Keverés, master: Péter + én.
Sajnos túl későn vettük észre, hogy milyen lett, de otthon már vajmi keveset tudtunk rajta javítani :D
Szóval ha nem basszuk el az időt a percussionnal, még akár tökéletes is lehetne.
Ha kiderülnek a nevek, pontosabb infó is jön.
süti beállítások módosítása